Cattas liv och tankar

Lördag

Publicerad 2009-10-10 11:23:23 i Allmänt,

Gillar verkligen lördagmorgnar! Mysigt med lugn o härlig frukost, tända ljus o sällskap!


Igår var det bullbak o städ på schemat, lyckades även plocka till lite i "mitt" datarum (skrubb/förråd....) Massor som borde bäras ner t förrådet men det är ju en massa meter dit ner så det blev inte så.. Igårkväll var det Idol o chips i soffan, liksom som för en hel del andra tror jag bestämt.

En vecka o en dag kvar nu t bebis beräknade födsel.. Skulle vara liiiite fränt om den kom imorgon 091011.. Men ännu inga tecken på att det är nära. O eftersom jag aldrig gått över tiden med Ida o Gurra så lär jag väl gå över tre veckor nu.. Nedanstående bild har ett par månader på nacken.. typ nio....



Positivt!! Kollade alla hjärtans dag 2009!! Lämpligt va?! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela