Cattas liv och tankar

Packat väskan....

Publicerad 2009-10-07 15:18:35 i Allmänt,

Inatt trodde jag att det var bebis på g... Hade så himla mycket förvärkar i en massa timmar.. från halv tolv t tre.. O ont gjorde det!! O tänk vad ont det ska göra då det är riktigt på g!! Gulp!! Inatt då jag satt o ojade mig i soffan kom jag på att det kan vara bra att packa lite lätt ifall man måste fara in. Inte så kul att leta grejor om man har ont direkt.. Så nu är väskan packad så nu kan bebis snart få komma!

Idag har jag panikpluggat för att hinna göra alla uppgifter innan det är BB dax. Har även varit ner på jobbet en sväng o packat ur det sista från kontoret o surrat lite med några kära kollegor. Saknar mitt jobb jag...

O ikväll ska det inte bli bebis iaf, för ikväll är det Greys!! Inte mellan 21-22 iaf..



Snart får vi träffas älskade lilla plutt!! undra vem du är.....

Kommentarer

Postat av: Milliz

Publicerad 2009-10-07 20:46:26

Åh vad spännande! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela