Cattas liv och tankar

Still home...

Publicerad 2009-10-19 10:46:11 i Allmänt,

Jösses! Gått EN dag över tiden o tycker redan det är pest! Konstigt att man är så inställd på att det ska vara en bebis på plats det där magiska datumet fast man vet att det kan skilja dagar o tom veckor... Igår gjorde vi absolut ingenting, låg bara i soffan o myste. Älsklingen var o köpte chips o dipp o cola o det var sagolikt gott!! Sovit som en kratta inatt, har fortfarande ont i armen efter vaccineringen, måste ha varit en kalvig sjuksköterska som stack mig. Skulle ha gjort det själv ;-) Klev upp i morse då Martin for o åt gröt, kröp sen ner under täcket igen o sov ett par timmar till. Rätt lyxigt att kunna göra det. Har nu ringt efter kaffesällskap så det går några timmar o sen kommer äntligen de stora barnen idag!! Även de håller på att längta ihjäl sig nu o Gurra har stora funderingar över om när vattnet ska gå...

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-10-19 16:21:35

Även jag väntar... Tjock-Ingemar, kom nu!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela