Cattas liv och tankar

Lördag

Publicerad 2009-09-26 10:56:40 i Allmänt,

Igår var SISTA dagen på jobbet... Känns mycket märkligt måste jag säga, har nog inte fattat det riktigt än.. Har packat ihop alla mina saker så jag ska förbi o hämta allt till veckan. Kommer att sakna alla arbetskollegor o alla härliga vårdtagare. Håller nu tummarna att jag får ett lika bra jobb igen!

Igår kväll var Maria hit o käkade med oss. Alltid lika mysigt att ses! Hon hade med sig en massa kläder t Gurra efter Albin så det var en lycklig pojke som fyllde upp sin garderob nu på morgonen.

Idag är det tvättdag o bara vara dag.. Vi ska på Wallmans ikväll på Södra med mamma, pappa, Camilla o Niclas. Ska bli skoj! Hoppas mat o show är lysande! Får lämna recension imorgon... Martin har nu farit t Östersunds sjukhus för att hälsa på Henke som kom dit efter att ha legat i Umeå ett tag efter sitt möte med älg. Inte så hälsosamt att krocka med en älg då man åker mc... Som tur är har det efter omständigheterna gått rätt bra, änglavakt är det minsta man kan säga.....

Ha en underbar lördag allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela