Cattas liv och tankar

Mot huvudstaden!!

Publicerad 2009-09-03 19:29:00 i Allmänt,

Imorgon bär det iväg mot den stora staden! Kl 10 går tåget o det ska bli så himla mysigt att fara iväg allihopa! Fixade massa små pajer igår med svamp, bacon o lök, blir säkert en alla tiders matsäck! Ser nu fram emot lite strövandring i Gamla stan o ev Vasamuseet. Skönt att bo på hotell ska det oxå bli o ser verkligen fram emot frukosten!! Får väl passa på att frossa då med tanke på mina svårigheter att äta på kvällen :-/

Idag har jag haft full huggning på jobbet, uppdrag i alla ändar av området o även ett planerat MVC-besök mitt i alltihop.. Som vanligt sker allt samtidigt så idag har ambulansen fått upp statistiken igen. Tack för att ni finns!! På ett av mina besök idag så fälldes en fullkomligt underbar kommentar av en mycket tacksam och nöjd herre:
- Hade jag inte haft så dåliga löständer så hade jag kysst dej jänta!!
Såna kommentarer får mej att älska mitt jobb ännu mer!!



MVC-besöket gick snabbt o bra, bara finfint med mej o magen! O nu är det dax med besök varannan vecka så det verkar närma sig...

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2009-09-04 07:59:42

Vilken fullkomligt ljuvlig kommentar av farbror'n! Jag förstår att du gillar ditt jobb när du får höra sånt.

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-09-04 22:43:54

Ha, ha, ha...helt underbart!!!! det är sådana kommentarer som får en att kämpa vidare :)

Ha det så mysigt i sthlm...lite avis på Vasa-museet..har inte varit där på många år. Kramar till er alla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela