Cattas liv och tankar

Onsdag

Publicerad 2009-09-23 21:29:08 i Allmänt,

Idag har det varit skrivbordstjänst minsann.. Fick plötsliga synbortfall igår em o efter ett besök hos doktorn (igen...) så fick jag en akut tid på ögon idag. Fick göra en massa undersökningar o de tror det rör sig om "ögonmigrän". Tydligen kan man få som migrän med utan huvudvärk o bara synpåverkan, märkligt. Skulle bli kallad på ny koll om ett par månader. Men måste säga att det var rätt läskigt att hux flux inte klara av att läsa en text o inte ha kvar perifera seendet..



Tillbringade fm med att börja röja på kontoret. Fy vad konstigt det känns att städa ut allt o packa ihop alla grejor. Vill ju komma tillbaka till mitt jobb sen! Men det kommer ju inte att finnas kvar! Buhähä!! Snyft! Blott två dagar kvar nu..

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2009-09-24 22:09:48

Jag undrar om det var ngt liknande Anna B fick efter mammaträffen i Sundsjön för X antal år sedan...(allvarligt) hon fick också synbortfall - rätt hemskt då det var hon som körde ;)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela