Cattas liv och tankar

Semester/skola

Publicerad 2009-09-28 21:49:01 i Allmänt,

Nu har jag tre veckors semester, tillbringar första dagarna på skolan. Kul va? Riktigt dåliga föreläsningar idag så det kändes ju väldigt meningsfullt att fara på... Har dessutom haft sammandragningar/förvärkar hela dan så det gjorde inte saken bättre..Tagit Alvedon ikväll så jag hoppas det blir lite lugnare nu, för än är det inte tid för liten bebis.. Måste ju hinna vara ledig nån dag innan :-) o visst kan man väl bestämma när det är dax?!

Imorgon är det skola igen, hoppas på en bättre dag då. Ska var barnvakt åt Isa o Tova på kvällen, ska bli mysigt!!!

O nu är det hopp i säng o tack för idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela