Cattas liv och tankar

Liten blir stor!!

Publicerad 2010-04-20 09:55:21 i Allmänt,



Idag blir Lisa sex månader!! Gah!!! Det går alldeles för fort!! Vill hålla fast den här tiden ett bra tag till.. Vårt lilla pyre är helt underbar! Äter, sover, fiser o skrattar.. Gärna samtidigt! O kan nu sitta alldeles själv!!

Så här ser hennes dag ut på ett ungefär:

Vaknar vid 07 (ätit välling nån gång på morgonsidan..)
Grötdax vid 8-8.30
Sover en skvätt vid 9 o ibland även vid 10.30
Lunch vid 11, 11.30. Då blir det puré av nåt slag o frukt t efterrätt
Sover em vid 13-13.30 o då blir det en lite längre stund... 1-2 timmar, lite olika
Gröt vid 16
Sover ibland en skvätt vid 17
Välling vid 19-20
Somnar för natten 20

Äter välling nån gång mellan 03 o 07, är det före 06 så somnar hon om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela