Cattas liv och tankar

Måste bara visa!!

Publicerad 2010-04-13 22:10:46 i Allmänt,

Japp, jag har varit gift! En mycket kort o lycklig  period av mitt liv.. Gick i klass fyra!! Tycker att vi är FANTASTISKT fina iaf! Jag, Tommy, Helena o Perra.. Spelade in en film på skolan o den var såå himla bra.. Har fortfarande kvar den och jag lovar att tårarna rinner av skratt då jag ser den.. HELT galet roligt! Bröllopet stod i Lidens kyrka i en riktig brudklänning och brudkronan virkade Tommys mormor.. BusKrister var bröllopsvittne och kastade gryn på oss på kyrktrappan, precis som sig bör på ett bröllop.. Känns som igår men det var ju 15 år sen.. Eller var det 25...... 

Kommentarer

Postat av: Carro - mamma till Noel

Publicerad 2010-04-14 13:53:12

Men där är den ju.. :D Haha vad kul.

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-04-14 18:21:41

Vilka snyggingar! Tommy verkar inse stundens allvar och du ser lycklig ut. Den som inte ser fullt lika lycklig ut är Helena...ville hon vara brud, tro?

Ha, ha, ha...härliga minnen ni har tillsammans!

Postat av: Brudgummen

Publicerad 2010-04-15 08:25:34

Jag tror att jag hade "Vanhedens"byxor på mig den da´n. Men snygga var/är vi...;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela