Cattas liv och tankar

Mååååååndag!

Publicerad 2010-08-02 16:53:07 i Allmänt,



Ännu en kväll i tjänst! Men sen är jag ledig ända till söndag!

O på onsdag åker vi till Stora Hufvudstaden.. Det kungliga residentet.. Ska åka sjuuukt mycket karuseller och sedan kryssning över till Mariehamn. Nice!!

O nu ska ni få höra...(håll i er nu för nu blir det lite otäckt!!!)

Vi ska lämna Lisa hemma! Alltså inte hemma själv, ensam, utan hemma hos sin farmor.

Förmodligen ryser nu många av er i hela kroppen över att vi gör något så totalt vansinnigt galet! MEN vi är helt ense (Lisa och övriga familjen) att hon har det betydligt bättre hos farmor i en badbalja med fullständig uppmärksamhet och lugnt och skönt o massa mys istället för att bila 40 mil (enkel resa!) trängas på Grönan och sedan en båtkryssning  på det...

O ni som fortfarande skakar på huvudet och ojar er över sådana otäcka föräldrar kan ju låna med er Lisa på en liten biltur.... Hon älskar det!! I ungefär fem kilometer...

PS O vi ska bara vara borta i fyra månader, o det går så fort så!! (närå, hemma på fredag igen, pigga o glada o fullkomligt galna av längtan efter små bebisarmar runt våra halsar!)

Kommentarer

Postat av: vonskareng

Publicerad 2010-08-02 22:04:35

det är väll alltid trevligt att få umgås lite me farmor sin :D

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-08-03 15:09:36

Tervetuloa Suomeen! Välkomna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela