Cattas liv och tankar

Nattinatti!

Publicerad 2010-08-28 21:20:08 i Allmänt,

Är aningen mätt och trött efter kvällens frosseri med pizza hos bästa grannarna ( o hyresvärdarna!) så det känns som man lätt kan hoppa mat ett par dar nu... Men tyvärr brukar det vara tvärtom konstigt nog, efter frosseri så är man extra hungrig dagen efter...

Och jag är så pass vuxen att jag bestämmer att jag faktiskt går och lägger mej nu! Längtar sängen och jag har faktiskt varit rätt duktig och flitt undan här hemma idag, så nu börjar det bli nån ordning på torpet! Bara jag o Lisa ( o katterna..) hemma så då kan man ju vara lite osocial och krypa till kojs... Kärleken är på nån fyrhjulinggrejs och stannar kvar tills imorgon och Stora barn är hos sin pappa.

Så då säger jag God natt och sov gott alla mina kära läsare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela