Cattas liv och tankar

Plötsligt händer det!

Publicerad 2010-08-15 12:12:18 i Allmänt,

 

 

Lämnade Liten hos farmor och B-O igår. For sedan hemåt för en kväll i byfestligheternas anda!

Efter att ha tvingat födelsedagsbarnet upp ur soffan klackade vi bort mot Wärdshuset för lite grillat och glada vänner! Himla god mat och en massa fina människor! Känns nästan lite stort då man sitter där på verandan och faktiskt inte känner alla... Nästan som Stureplan kan jag tänka mej...

Kammade sedan hem djävulskt massa vuxenpoäng då vi gick hem innan stängning och totaldissade efterfest!
Jojo, ibland glimtar man till! Känns fantastiskt skönt att vakna pigg och utvilad utan herr Svartrock sittande pickande på min axel!

Och nu vankas snart kladdkaka med limegrädde och jordgubbar!!

Mmmmmmmmmmmm!!!

Kommentarer

Postat av: Malla

Publicerad 2010-08-15 16:39:03

det var fina vuxenpoäng till dig! nu vart jag en aning sugen på kladdkaka känner jag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela