Cattas liv och tankar

Säger bara wow!!

Publicerad 2010-08-29 20:05:55 i Allmänt,

 

Idag sprang jag på ett fantastiskt trevligt par på Ica i Liden! O de var väl ett rätt vanligt par egentligen, men jag såg ju att de inte var från byn (då förstår ni sensationen!)... Men det otroliga med dessa två är att de är ute och promenerar.. O då snackar jag inte ut o gå bara för ro skull, utan de verkligen går!

Deras plan är att gå från Abisko till Smygehuk... En nätt liten vandring på sisiådär 200 mil... Pfff, så långt går ju jag varje vecka, med barnvagn.. Eller kanske inte...

I alla fall tyckte jag att de såg så trevliga ut och var lite nyfiken på om de var totalt galna eller om de var vanliga dödliga, så jag tog och bjöd hem dem på fika! O en dusch (inte för att jag tyckte att de luktade illa utan för att jag inbillade med att det kan vara skönt att få duscha då man har gått ett tag...)

O de var himla trevliga! O helt normala! Tipsade GIVETVIS om Vättaberget och skröt upp Liden till skyarna! 

Så jag kan bara lämna över till andra som ser det här paret gående efter någon väg med en vagn/kärra, bjud in dem! De är sååååå mysiga! (O hon var musikfröken... Kan spela gitarr, piano, flöjt o MUNSPEL! Avis!!) 

Kommentarer

Postat av: Malla

Publicerad 2010-08-29 20:46:52

Och du var en sån där underbaring som bjöd in dom - förstå hur tacksamt det måste ha varit :)

10 poäng till dig!

Postat av: Gafflan

Publicerad 2010-08-29 21:26:12

Massa poäng till dig för att du vågade bjuda hem dom. Nu ska jag se om deras "Skoskav" är något att ha :D

Postat av: Emma s

Publicerad 2010-08-29 22:32:55

Men vilka tokar :) Det var fint av dig att bjuda upp dem. Själv hade jag nog bara tittat på dem och gått vidare hem för att googla på skoskav.com :)

Postat av: ♥ Anna S

Publicerad 2010-08-29 23:14:25

Haha vad knasigt men kul!

Tackade de ja till dushen?

Postat av: Elin

Publicerad 2010-08-30 10:01:47

Du är ju för härlig!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela