Cattas liv och tankar

Vojne vojne...

Publicerad 2010-08-31 18:26:16 i Allmänt,

Har nu suttit i två dagar på introduktion och föreläsningar, kan säga att jag är inte helt van att sitta på rumpan hela dagarna.. Trots att jag har aningen extra stoppning så känns det där bak efter en hel dag i sittläge.. Har även pendlat till Östersund nu måndag och tisdag så det blir skönt att "bara" fara till Sundsvall imorgon! Tre timmar i bil är inte heller något man direkt längtar efter...

Men annars känns det himla fint! Gillar ju att plugga (vilken galning va?)! Första kursen är folkhälsa, och det är egentligen hur stort som helst! Men ska försöka sålla det viktigaste och försöka åstadkomma lite vettiga och kloka arbeten ..Ska bli lite spännande!



men först ska jag läsa lite annan litteratur.....

Kommentarer

Postat av: Milliz

Publicerad 2010-08-31 18:47:32

Ja, läs de först! Dumt att börja med kurslitteraturen på en gång när ni har så lång tid på er, den kan du börja med nån dag innan inlämning ;)

Postat av: Malla

Publicerad 2010-08-31 19:48:01

Så skönt att det känns bra :) Ja, förutom för baken då :P

Postat av: cissi

Publicerad 2010-08-31 20:04:29

Kul, nästan så man börjar ångra sig att ma ninte tog nån kurs den här terminen...

Jag läste Folhälsokunskap på Komvux i Övik för flera år sedan även på den låga nivån var det intressant så det där blir säkert en bra kurs :-)



Lycka till med studierna!

Postat av: maria

Publicerad 2010-08-31 20:23:24

att läsa om folkhälsa låter spännande och intressant..finns säkert massor att göra inom det området :)



må så gott !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela