Cattas liv och tankar

Älskar vinter! Ibland...

Publicerad 2010-02-07 22:29:36 i Allmänt,

O varför det kan man kanske undra... Jo helt enkelt för att det kan vara såååå himla fint med vår vita härliga o lagom kalla vinter!! Här kommer blandad kompott med lite nya o några gamla bilder från Liden o andra finfina orter som bjuder på en härlig vintermiljö!!


Lidens kyrka



Underbara snöbilder från "knyln"











Utsikt över Dackebränna, även kallat "Stockholm" "Göteborg" o "Amerika"..



Lite blandat, Vemdalen, Åkersjön, Liden, Holm...

   

 

 

Vättaberget



   







Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-02-08 08:38:18

Ahhh, sååå vackert - älskar också vintern, just för den vackra vita snön! Finfina bilder du tagit också.



Jobba på ;-)

Postat av: Magda

Publicerad 2010-02-08 10:11:03

Ååå! Vilka härliga bilder!!!



Jag har klagar på vintern i alla år men nu, när vi äntligen har SNÖ, så är det ju en annan sak! Med snö (och rätt klädsel) så är ju vintern helt fantastisk tycker jag! Det är de där hemska råa slaskvintrarna som är hemska, inte snön och kylan tycker jag!

Postat av: Karolina

Publicerad 2010-02-09 21:34:56

Såååå fina bilder!! Aj lajk!! ;)



Undrar när man får åka slalom i Vättaberget :P Måste jag juh testa med mina kids ... nära & bra!!



Tjing

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela