Cattas liv och tankar

Kontrastdag

Publicerad 2010-02-27 23:04:04 i Allmänt,

Skoterträff på Skälsjön stod för dagens första utflykt! Trotsade snöyran och begav oss iväg. Höll inte på att ta oss av gården och hade nog fått böta rejält för alla fula ord som kom ur munnen.. Tur Lisa sov, jobbigt om hennes första ord blir nåt från mammans vredesvokabulär.. Uppe på sjön var det mer folk än väntat trots att vädrets gudar återigen tyckte att det är nog inte riktigt nog med snö ännu o slösade med det vita.. 


   



Sötaste Anton var nöjd i vagnen! (de hade varit listiga och satt medar på vagnen... Tycker att det är lite fusk ändå.. Mycket bättre att dra och släpa vagnen i djupsnön.....)



Efter timmars med frostskadade fingrar och tår begav sig jag och tjejerna mina, till Värdshuset för modevisning och buffé. Fantastiskt fina kläder!! Ville bara ha men höll hårt i penningpungen, ska ju helst kunna handla mat den här månaden oxå. Himla mysig kväll och supergod buffé! Fick sedan sällskap hem av Katta o Johanna så då blev det kaffe o likör! Nice nice!



Lisas första modevisning! (OBS! Det mousserande vinet är mammans...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela