Cattas liv och tankar

Manad..

Publicerad 2010-02-27 09:32:09 i Allmänt,

Känner mig sjuuukt manad att packa in i bilen o fara upp till Skälsjön på skoterträff... Ymnigt snöfall får inte mej att brinna av lust för en utedag.. Men ska väl pallra mig iväg, brukar kunna träffa lite trevligt folk iaf. Ida skulle åka skoter upp med sin pappa så hon lär säkert vilja åka bil hem. Gurra missar alltihop för han ska på kalas idag, men det går säkert precis lika fint. O Lisa är helt nöjd bara hon får ligga i sin vagn o myssova hela em..

Martin har redan farit upp t Skälsjön, han lär nog kunna vara aningen trött idag. Den galningen satt uppe o tittade på Curlingen inatt! Fast iofs så blev det ju GULD till Sverige så då kan det vara värt att vara lite trött!


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-02-27 20:44:13

Hoppas ni haft en trevlig dag!



Absolut de ska vi göra! Tänkte faktiskt att vi skulle kika förbi nu sist vi skulle till Liden tills jag kom på att du jobba...

Men kommer gärna nån dag! Ska till bvc på torsdag... Kanske ska passa på då?! Fast de går ju lika bra annars å... Så himla fullbokad e jag ju knappast... =)

kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela