Cattas liv och tankar

måndagmorgon

Publicerad 2010-02-22 09:22:09 i Allmänt,

Nedräkningen har börjat... Bara fyra dagar kvar att kliva upp nu, sen blir det mys med bebis igen ett tag framöver!! Har varit kul att jobba men längtar att vara hemma igen. Är i Liden idag men resten av veckan blir det Indal. Kändes rätt skönt att slippa ut med bilen imorse då det var -25 grader.. Smällkall vinter!!

Känns att man är ett år äldre idag.. Stöp i trappen här på jobbet, bröt nog både tår o tumme tror jag..Tur att lårbenshalsen höll.. O hemma på kylskåpet så sitter det TRE remisser till sjukhuset o tandläkaren så nu börjar det.. Ålderdomen har slagit till, med slägga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela