Cattas liv och tankar

Monsterunge

Publicerad 2010-02-10 11:06:29 i Allmänt,

Världens sötaste lilla Lisa genomgår vissa kvällar en total förvandling! Från en gurglande, leende, mysig liten bebis till en ålande, arg o skrikande monsterunge! Känner mig totalt inkompetent, deprimerad, frustrerad och maktlös! Ungefär som tidernas sämsta mamma som inte orkar med detta skrik.. TACK gode gud att Martin kan få henne att somna sött o att han har ett betydligt större tålamod än mej! Det handlar nu inte om timmar av skrik utan snarare minuter men jag tycker verkligen att det är så himla jobbigt!! Då hon väl sedan somnat sover hon gott hela natten och man kan inte förstå vad det var som var så väldigt jobbigt o otäckt. Kan verkligen ana lite, lite av kolikbarnens föräldras känsla av uppgivenhet och frustration. O då har jag en bebis som bara skriker pyttelite förhållande till kolikbarnen.. men någon klok har sagt att man får de barn man klarar av o så är det kanske.. I vilket fall så är det ändå världens goaste o finaste lilla monsterunge och jag älskar henne så det gör ont i hela kroppen!!

Kommentarer

Postat av: Carolina

Publicerad 2010-02-10 12:54:05

WHO'S BACK? CAROLINA, CAROLINA! Favoritbloggerskan är tillbaka på högvarv ;) Bloggen är under konstruktion, kika gärna inom och säg vad du tycker ♥



Svaren på frågestunden publiceras idag med! Annars blir det en massa underbara bilder och jidder med humor som vanligt! ♥ ♥ ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela