Cattas liv och tankar

Underbar dag!

Publicerad 2010-02-20 22:56:08 i Allmänt,

Mys heeeela dan!! Fikafrämmande av allrakäraste syster m fam, mamma, pappa, faster, Anki, Naimy, Helena, Anna, Emma o Affe o sen underbart middagssällskap av fam Jala! Lovely!! Ska nu pusta ut i soffan med ett glas rött o invänta tolvslaget o min tjugosextonde födelsedag! Tänk vad tiden går, tur att man inte blir lika gammal som alla andra... ;-)

   

   

   

     

Dök förresten upp nån snyggobrutta o grattade idag, måste ha varit nån yngling.... Hon fick lite starktårta, men hon lova dyrt o heligt att bara åka på asfalt hem.....Tyckte jag kände igen henne men jag måste ha fel.. Helena brukar ju inte komma ihåg födelsedagar... ;-) 



Kommentarer

Postat av: Tomas Brolin och hans curlade barn ;-)

Publicerad 2010-02-21 16:23:45

Grattis på födelsedagen världens bästaste Chatarina!!!;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela