Cattas liv och tankar

2010-01-01

Publicerad 2010-01-01 23:02:43 i Allmänt,

Nytt år, nya händelser och oskrivna blad.. Undra vad 2010 har att erbjuda... 2009 avslutades iaf med ett hejdundrande kalas i Skedlo, som vanligt på deras tillställningar! Massa trevligt folk och mängder av god mat!! Var drygt 20 vuxna o lika många barn och kvällen gick alldeles galant och som vanligt alldeles för fort!! Stämningen var hög och ljudnivån extrem, vilket inte enbart kan beskyllas barnen.. Vid dessa fester så skålas det rejält och snapsvisor i olika stämmor avlöser varandra, underbart med sångkunniga gäster!!

TACK Olof och Helena och alla de som var med för en underbar nyårsfest!!!
Här kommer lite bilder ifrån nyårskvällen 2009/2010!!



Vårt underbara värdpar!!!



Jag, Martin o lilla Lisa!



Fina fina Anna med maken Per!!



Krister mår gott med två skönsjungande och snygga bruttor!!

 

 

Alla barnen fick äta först och sedan blev det skattjakt ute i mörkret....

 

Mina älsklingar!!!


  

Skattjakt och sedan Tolvslaget!!



Klart Lisa ska skåla in sitt första nyår!! Under jackan hos pappa är det varmt och gosigt!!


GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela