Cattas liv och tankar

Fredagkväll!

Publicerad 2010-01-08 20:09:34 i Allmänt,

Väntar in kärleken som borde dyka upp snart.. Tänkte bjuda på en heta räkor med purjo o vitlök, till det lite ris o ruccolasallad. Gluttar på Lets dance med barnen tills det är dax att käka, men risken är stor att jag går lös på kidsens godis eftersom jag är rätt hungrig... O syster yster dricker kaffe Karlsson hon.. Gottigt! Får göra en variant av det eftersom jag inte hade någon cointreau. Borde kunna bli rätt gott med vaniljsmak oxå, får prova det idag! Huvudsaken det värmer!!!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-01-08 20:18:54

SV: jo, det är bra låtar. Några fartiga och några lugnare.

----------

Det lät gott med heta räkor, nu blev jag ju sugen på det. Ler.



Ha det gott.

Postat av: Madde

Publicerad 2010-01-09 17:04:23

sv. Då tycker jag allt du ska göra det. Mumsigt äre :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela