Cattas liv och tankar

High school musical

Publicerad 2010-01-24 23:19:52 i Allmänt,

Idas dag idag! Då hon fyllde år i december fick hon biljetter till High school musical och middag på valfri restaurang  utav mej, och idag var det dax! Lämnade grabbarna och lilla L hemma och for mot staden. Strosade en sväng på stan och åt sedan på Chow praya river, supergott! O sen var det dax för musikal! Duktiga sångare och dansare, blir lite imponerad av sånt! Tror Ida var mycket nöjd med dagen. Jag har iaf haft en kanondag med min älskade fina, fina stortjej!!









Stötte på fler Lidenbor!



Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-01-25 21:22:56

Ja!! Vad bra det var!!...fick ju oss att tänka tillbaka på våra teaterresor för typ 1000 år sedan - skulle som sagt vara kul att sticka iväg igen!! Måste kolla på det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela