Cattas liv och tankar

Kräkunge

Publicerad 2010-01-11 15:55:59 i Allmänt,

Har fått en liten kräkbebis.. (ingen ny bebis :-) ) hon har väl småkräkts lite hela tiden men nu sedan hon börjat äte mer så kräks hon oxå mer. Vet inte hur många handukar, bodies, t-shirts o dyl som åker ner i tvättkorgen varje dag... Såna gånger man inser vad oerhört opraktiskt det är med tvättstuga... Skulle vilja tvätta upp lite varje dag men nu är tvättstugan bokad till tordsdag så då får jag vackert vänta..

Annars så flyter dagarna på, rätt skönt med vardag igen! Räknar ner nu för jag ska jobba i februari o Martin ska vara pappaledig, känns både jättekul o aningen gruvsamt.. Jättekul för att man är van att jobba o ha den sociala stimulansen och ett svinkul jobb!! Gruvsamt att kliva upp, vara ifrån liten bebis o att jag faktiskt inte vet var jag ska jobba nånstans.. Men det löser sig nog!

Idag har stora älskade barn farit till sin pappa, de har varit hos oss sedan julafton nu så det är rätt tomt utan dem... Märker hur mycket hjälp jag har av dem med lilla Lisa, härligt att se hur de fullkomligt avgudar henne. Men en vecka går fort som tur är så snart kommer de igen!!

O allra käraste syster o Helena ska upp till Vemdalen v 6... Hade superskoj då vi var dit för ett par år sedan! Hoppas de får lika skoj i år med!

BILD från Vemdalen 2008!

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2010-01-11 20:19:32

Ååå va synd att bebisen är en liten kräkbebis :)

Min syster hade en riktig dräggelbebis!

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-01-12 13:15:21

Åh, vad kul med en tjejresa!!! Hoppas att de får det bra!

Jag har en del bodies (och andra kläder) i stl 62-68) om du vill låna...säg bra till

Vinprovning den 6:e?

KRAAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela