Cattas liv och tankar

Långsovning!

Publicerad 2010-01-16 14:33:41 i Allmänt,

Inatt sov lilla humlan ända från 00 till 07.30! Härligt!! Håller nu alla tummar att det fortsätter.. Vid halv åtta käkade hon o sedan sov vi vidare till 10.45.. Skönt!! Kvällarna är hennes vaken tid, sover lite korta stunder o käkar lite extra inför natten, brukar somna allt mellan 22 o 00 för natten.. Men börjar bli på bättre humör på kvällarna o snackar på som bara den, så det är riktigt mysigt!!

Idag väntar jag mysfrämmande två gånger! Helena är uppe i Dacke med familjen o blir bortskämda o då tänkte hon kika ner o hälsa på oss en stund. O ikväll kommer Maria upp o käkar med oss, ska oxå bli supertrevligt!!! Har varit ut en sväng på byn o handlat lite idag, riktigt skönt väder för en gångs skull! Mötte då Mia som var på väg till sin jämtlandshunk i sin nya fiiiiiiina bil. Martin var lätt grön i ansiktet o ville nog gärna byta plats med henne.. Kanske ska föreslå ett byte, våfflan mot tysken.. Rakt av! ;-)


Mys i soffan smaskande på en världsgod hand!

Kommentarer

Postat av: Carro - mamma till Noel

Publicerad 2010-01-16 17:03:06

Åh, vilket lyx. den här lillemannen började sova över nattmålet då han var ca 2månader, men det höll i sig strax över 2veckor och nu vaknar han fortfarande vid 12, 4 och 8 då vi kliver upp och ska ha mat. är inte bara småsnuttande heller, utan minst 170ml går i honom. Kanske en tillväxt period...IGEN! Hoppas de härliga nätterna håller i sig för er, det är guld värt! : )

Postat av: Neha

Publicerad 2010-01-16 23:01:15

Söt=)

Postat av: mia

Publicerad 2010-01-20 00:25:45

nä ; )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela