Cattas liv och tankar

Mysdag

Publicerad 2010-01-12 18:15:46 i Allmänt,

Haft en lite ovanlig natt då liten bebis skrikit i säkert FEM minuter!! Jobbigt! Tur jag fick somna om till tio sen...;-) Börjar vägra bröstet nu ibland, märker väl att det är lättare att äta ur flaskan..

Haft mysigt besök av bästaste Jannice idag, alltid lika skojigt! Tittat i kataloger o planerat våran sommarlook, enda kruxet är att vi måste bli ca 10 cm längre (30 cm för J....) o 20 kg lättare om det ska funka :-D

O grattis på namnsdagen i efterskott vännen!!





PS SJÄLVKLART vin o ostprovning på Värdshuset 6 februari!!!    http://www.wardshusetliden.se/default.asp?HeadPage=353&SubPage=118

Kommentarer

Postat av: Tezz från Kungens Kurva

Publicerad 2010-01-12 22:05:55

Visst är det roligt att titta i sommarens kataloger och drömma sig iväg till sol och värme :) Hoppas på att sommaren blir riktigt solig och fin så att vi får mycket nytta av alla fina sommarkläder, även om du inte lyckas bli längre ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela