Cattas liv och tankar

Nya friska tag

Publicerad 2010-01-18 21:51:31 i Allmänt,

Idag har jag börjat mitt nya hälsosammare liv (igen...) Ska verkligen försöka äta bättre o röra på mig mer..Tog en prommis på fm med Jannice o det är ju såå himla skönt då man väl kommer ut! Tvingade sedan med mig  kidsen på prommis efter skolan oxå, så idag blev det två promenader. Har kommit fram till att det är min egen lathet o bekvämlighet som gör att de är inne så mycket o tittar på tv eller sitter vid datorn.. Så nu är det skärpning för mamman på den fronten!! Uteaktivitet dagligen innan man får skärmtid! Har även suttit o spelat spel med dem ikväll så nu känner jag mig som en bra mamma! :-)




















  Morgonmys är ljuvligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela