Cattas liv och tankar

Nyklippt o socialt stimulerad!

Publicerad 2010-01-26 23:30:58 i Allmänt,

Lovely eftermiddag med Anna-Karin! Synd bara att timmarna FLYGER iväg då man har så himla trevligt! O med en drös av små barn så går en hel del av tiden åt till att mata, byta blöjor o svara på söta små frågor.. Men sånt är livet o vi är som tur är, kungar på att kasta oss mellan samtalsämnen, sysselsätta barn o ändå hålla tråden uppe..

Fick tid för klippning oxå på Trudes, superskönt att klippa av det värsta slitna bitarna. Blev rätt nöjd! En bra dag på alla sätt o vis o underredsbesiktningen gick alldeles utmärkt den med.. ;-)





Pyjamasmys!!

Kommentarer

Postat av: Milliz

Publicerad 2010-01-27 07:13:18

Vilka snyggingar! =)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-01-27 09:43:15

Jättefiiint!! =) Skulle verkligen behöva göra nåt åt mitt kära hår å...

Å lilla Lisa e ju bara för charmig!!

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-01-27 21:20:56

Det blev ju jättebra!! Nu MÅSTE jag också ta mig till frisören!

Postat av: Carin B E

Publicerad 2010-01-27 22:41:51

Vilken fantastiskt fin bild på dig å Lisa!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela