Cattas liv och tankar

Sjukling

Publicerad 2010-01-19 21:02:19 i Allmänt,

Fick hem en liten sjuk pojke idag, feber o ont i kroppen o snorig. Legat nerbäddad i soffan hela kvällen o myst. Tycker så synd om kidsen då de är sjuka! Tur det går över..

Haft främmande av både svärmor, mamma o pappa idag. Verkar vara en bra dag att hälsa på hos oss! :-) Sånt gillar jag! Fick gofika av Anki o mamma hade med sig middagsmat, sånt gillas oxå!! Kunde inte hålla mej från att äta semlan som Anki hade med sig, o det var såå otroligt gott!! Men det var veckans ranson av gosaker..




Nu är det nattning av alla barn som gäller o sen blir det hopp i säng för mej oxå!!


PS GRATTIS Anna på din födelsedag!! Hurra hurra hurra hurra!!!

Anna Joutsen

Anna med sina sötaste små barn!!

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2010-01-19 22:35:30

detsamma;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela