Cattas liv och tankar

Trettondagsafton= middag!

Publicerad 2010-01-05 12:12:51 i Allmänt,

Ikväll har vi bjudit hit några mysiga vänner på lite mat, ska bli himla mysigt! Har bockat av det mesta jag ska göra men har kvar potatisskalningen för det är absolut det tråkigaste som finns... Men resten är i princip klart! Vi blir tio vuxna o tio (elva med Lisa) barn. Önskar vi kunde bjuda några fler men då barnen ska vara med så får vi just inte plats några fler om det ska kunna bli någorlunda matro.. Får ställa till med ny bjudning senare o lura hit några andra kanske.. Då vi haft "vuxenfest" har vi varit betydligt fler o det har funkat bra, får satsa på en sådan oxå då lilla Lisa blivit lite större o kan sova borta hos någon pålitlig o trygg barnvakt, förslagsvis farmor/mormor/moster ;-) Eller inte moster förresten, hon måste ju vara med om det blir party!!

Igår var det en massa på programmet, drog iväg till stan o klippte barnen, hälsade på underbara Ann o hennes fantastiskt härliga tjejer o även fantastiske man såklart ;-) , var till faster o fika, hämtade Gurras pjäxor på Intersport, var på Rusta o bunkrade gotta till Idas skattjakt för barnen ikväll. O på hemvägen var vi in o hälsade på mamma o pappa! Puh!

Här kommer några bilder från vår förra "vuxenfest", jösses vilken kväll!! Tror sviterna sitter i än..Men skoj var det!!  December 2008..



       

   

   

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2010-01-05 21:25:28

men snäääälla catharina....... :/

Postat av: Catharina

Publicerad 2010-01-06 00:39:58

Var glad att jag la ut de snällaste bilderna du!!!! ;-)

Postat av: luckeboi

Publicerad 2010-01-06 00:51:34

Tycker du det är snyggt med hängslen? :)

Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Publicerad 2010-01-06 01:09:21

Är du morgon trött?

Postat av: Holy Kirch

Publicerad 2010-01-06 01:11:04

Har du lust att tipsa

om någon bra film? Kram ♥

Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Publicerad 2010-01-06 01:19:23

hoppas ni hade trevligt! =)

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-01-06 11:12:56

Ja, herreguuud vilket party!! Ser på uppslutningen att det var "tiden före"...

(och tack för igår - jättemysigt och kul att träffas) KRAM<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela