Cattas liv och tankar

Feel good

Publicerad 2010-07-22 16:58:50 i Allmänt,

Har några saker som gör att jag känner mig så där äckligt lycklig...


* Mysa i soffan med kärleken ( o gärna slumra lite oxå mot en trygg bröstkorg..)

* Titta på mina ljuvliga sovande barn (värk i hjärtat av kärlek...)

* Titta på gamla kort o minnas ALLA galna upptåg...

* Se bästaste filmerna om o om o om igen.. Typ "Mamma Mia", "Bridget Jones", "Sagan om ringen", alla amerikanska skitactionkomedier (Die Hard, Dödligt vapen etc...)

* Läsa en sån där riktigt bra bok som man inte kan släppa taget om..

* Skratta sig fördärvad tillsammans med fina vänner..

* Dricka ett glas rosé på balkongen o bara njuta av sommaren...


Vad får DEJ att må bra??

  
  

Kommentarer

Postat av: Malla

Publicerad 2010-07-23 20:06:39

man kan nog säga attjag har ungefär samma punkter som dig! fast för tillfället saknar vi soffa, så det blir film och mys i sängen :)

Postat av: Cajsa

Publicerad 2010-07-24 20:59:11

Typ samma saker som du förutom filmerna. Jag är väl den enda människa på jorden som inte sett Sagan om Ringen. Somnade av tristess. Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela