Cattas liv och tankar

Förlamande trötthet..

Publicerad 2010-07-30 15:43:56 i Allmänt,



Jobbade igårkväll och gjorde verkligen skäl för min lön! Kom inte hem förrän vid 01 och var totalt slut efter ett rätt krävande uppdrag... Längtade rätt mycket efter att krypa ner i sängen o bara sova!! MEN har man en liten sjuk Lisa så fick planerna på det ändras lite hastigt.. Har säkert varit uppe 30 gånger inatt med henne.. Tvärtäppt och hostig. Riktigt synd om henne!  Så efter flera timmars bök sov hon en liten skvätt för att sedan vakna vid 06... Skitpigg.mamma.nu

Ibland förstår jag folk som sätter ut barnen sina på bron... ( o nu förtydligar jag detta direkt så jag inte blir anmäld av känsliga läsare: skulle ALDRIG göra det, men kan förstå känslan!)

Så idag har jag varit trött, eller kanske mer död egentligen.. Men nu är jag återigen på plats för en kväll i Florence anda! Har jag tur blir det lite lugnare ikväll, brukar sällan vara fullt upp två kvällar på raken..

Bara. åtta. timmar kvar.....

Kommentarer

Postat av: Malla

Publicerad 2010-07-30 22:27:41

förstår att du är trött!

ja du, när man är så där vansinnigt frustrerad och trött och bara vill sova men inte får - då är det skönt att man har ngn som kan avlösa en.

Ibland vill jag bara slita av mig håret :P

Postat av: Heléne H

Publicerad 2010-07-30 22:30:20

Hej! Man får sig ofta ett gott skratt när man tittar in i din blogg. Hoppas lillgumman kryar på sig snart! Inte skoj när barnen är sjuka. Vad då sätta ur barnen på bron, det har jag aaaaldrig tänkt... ;-), (Ren lögn!)



Kram Heléne H

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela