Cattas liv och tankar

Ljuvliga sommarkväll!!!

Publicerad 2010-07-18 20:29:05 i Allmänt,



Sol, fina vänner, barnvakt, dax för bus...
Festdax ute på gräset vid vårt hus....

 

God mat, härliga skratt, massa dryck o lite likör
Tur att alla bor nära så att ingen kör...

 

Kyssar, kramar, kärlek och kel
i sommarnatten rymdes det en hel del...

 

Lekar, spel, sommardrinkar och barfotadans
Mot sådana här ljuvliga nätter har vintern ingen chans!!



O gladast av alla var tydligen jag...
För känningarna har suttit i ända tills idag...

TACK älskade vänner för en HELT ljuvlig kväll!!
Vi gör om ett igen!! (fast inte än är ni snäll.............)


PUSS!

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2010-07-18 20:42:18

I´ll be there!

Tack för en underbar kväll!

Postat av: spiderchick

Publicerad 2010-07-18 20:57:56

sv. ja ush vår lilleman har gråtit så tårarna sprutar idag och man kan faktiskt se att det blöder lite i tandköttet just där bissingarna tränger upp. Två på en gång. INTE kul :( Vi har gett honom alvedon på inrådan av BVC, då bidde det lite bättre.



Hoppas tänderna på er lilla snart är uppe :)

Postat av: Spiderman

Publicerad 2010-07-19 00:30:14

Jag kommmer naturligtvis också väldigt gärna igen, men då vill jag låna en stadigare cykel till hemfärden...;-)



Tack för en toktrevlig kväll/natt/morgon...;-)

Postat av: KIKKI

Publicerad 2010-07-19 07:49:24

ja men precis :D det tyckte han ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela