Cattas liv och tankar

BVC-träff, HLR-utbildning...

Publicerad 2010-06-02 18:22:55 i Allmänt,



  

   

 

Varit på BVC idag och haft utbildning av HLR på bebisar..

Måtte jag ALDRIG NÅGONSIN behöva använda de kunskaperna! Förmiddagen var väldigt trevlig, är mysig liten grupp med fina små bebisar o härliga mammor! Fick öva på dockor o vår superbästa BVC-sköterska instruerade oss alla. Fick även se på en film om barn och olycksfall o då måste naturligtvis en av mammorna börja gråta..

Gissa Vem?! Otroligt! Förstår inte att jag ska vara så himla blödig.... 

Efteråt gick vi o lunchade på Wärdshuset, kanongott o jättetrevlig avslutning innan sommaruppehållet!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2010-06-03 08:00:05

Vilka små sötnosar =)



Tack för igår!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela