Cattas liv och tankar

Den blomstertid nu kommer...

Publicerad 2010-06-11 21:06:57 i Allmänt,

 

Intåg i kyrkan till dragspelsmusik...

 

Fina uppträdanden!

 

 

MINA BÄSTASTE BARN!!!

 

Nästan mina... ( Oxå de bästa!!)

 

Finaste flickorna! Olivia o Emma!

Det är inte mycket som slår en examensdag! Lyckliga fina, fina barn! Härliga sånger av nervösa små barn! Massa blommor! O hela långa sommarlovet framför dem.. Då man var liten var sommarlovet en ocean av tid.. Nu känns det som man ska börja planera höstkläderna redan till veckan för att det går så himla fort! Men nu ska vi njuta av vår ledighet och förhoppningsvis får vi lite sol, värme o en massa baddagar.. O ska hålla tummarna att jag inte sitter i ett hörn o spelar på läppen efter ett heeeeelt sommarlov med barnen... 

Fast lite syskontjafs ska man väl tåla som den ömma moder man är..... Eller???

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-12 10:39:22

UNDERBARA bilder!!! sommarlov så att det syns!

det är något visst med denna dag.

Eftersom jag själv är lärare så är det en milstolpe....så när man kommer hem så slocknar man i soffan direkt...varje år : )

Postat av: Katarina S

Publicerad 2010-06-12 12:32:12

Härliga bilder du me', ska se vad jag har mer...kan skicka på mailen isf. Hoppas bara vädret blir lite mer badvänligt...annars blir det riktigt jobbigt, för tro inte det är just nå lugnare med bara EN...hon kan tjata för tre ;-)



Kramen

Postat av: N

Publicerad 2010-06-12 23:00:10

Ja, vi talade precis om detta lååånga sommarlov...i slutet av juli kommer jag nog att ringa till Roy och be på mina bara knän om att få komma och jobba lite ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela