Cattas liv och tankar

Kämpa kämpa!

Publicerad 2010-06-09 09:04:44 i Allmänt,



LISA GÄSTBLOGGAR

Jag var snäll med mamma inatt, hon såg ut att behöva sova lite.. Så jag toksov från 19.15 till halv fem då jag kände mej lite sugen på välling.. Mamma fixade det i ett nafs fast hon nästan sov, TÄNK va duktig hon är! Tyckte hon behövde sova en skvätt till så jag gonade till mej mellan mamma o pappa o sov vidare till sex. Mamma klev upp med mej o trodde hon skulle få slumra i soffan...

HAHAHA! Hon är för rolig min mamma! Har ju precis lärt mej att ställa mej upp mot allt möjligt och omöjligt så nu måste hon passa så jag inte slår mej... Jag har inte riktigt koll på hur man sätter sig ner igen....

Kommentarer

Postat av: FLOOSAN

Publicerad 2010-06-09 09:28:39

Vilken go liten tjej tänker på sin mamma =)



va tråkigt med katten, det är min fasa nu när hon ska bli ute katt att hon försvinner

Postat av: Tigris

Publicerad 2010-06-09 14:52:57

Ja, duktigt att du kan skriva men säg mig: kan du inte passa mamma lite ibland om hon är så snäll? Lär dig sätta dig snart så hon åtminstone kan halvslumra i soffan ler!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela