Cattas liv och tankar

Passerat Gävle!

Publicerad 2010-06-06 22:48:04 i Allmänt,

Ja det hade jag minsann gjort om jag lagt ut alla mil på rad som jag kört idag! 30 mil! 30 mil!!

Liden- Matfors Kidsen spelar match och ansvarsfull och  obakfull moder kör. J sitter bredvid..............

Matfors- Dacke Hämtar kalasbrud

Dacke - Åsen Lämnar tre kalasbarn

Åsen -Sunnås Hämtar två prinsessor som ska lämnas åter till hemvändande föräldrar som haft en helt underbar helg! (tydligen helt ok att fara på AC/DC, ha en blå himmel, sol, vin, massa kul folk, bröllop, mer vin, storstadsmys o bara varit för sig själva för en stund...)

Sunnås- Bredsand Lämnar två prinsessor och en hink grodyngel till föräldrarnas stora belåtenhet (muhahahaha)

Bredsand- Birsta Är man i stan måste man handla, sånt är livet..

Birsta- Liden Home again, nio timmar senare.. Vågar vägra mer bil idag!

 

 

 

Kommentarer

Postat av: Em

Publicerad 2010-06-07 06:36:01

Puh! Tur det inte var mig, jag ogillar att köra bil. Men jag hade kunnat åka med. :D God morgon!

Postat av: Mollamaja

Publicerad 2010-06-07 16:24:45

Snacka om gediget program :-)

Postat av: Sara

Publicerad 2010-06-07 17:45:47

Välplanerat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela