Cattas liv och tankar

Söndag nej, jag menar måndag!

Publicerad 2010-06-14 22:08:13 i Allmänt,

Trott att det varit söndag halva dan! Trots att jag hade söndag igår oxå.. Märkligt..

Kan bero på att mammahjärnan börjar slöa till, rätt jobbigt att ha en liten som vaknar vid fem, halv sex.. Vissa tycker dock att det är rätt åt mej o jag har fortfarande systers råa gapskratt ringandes i örat sen jag sa att vi vaknade fem imorse. Hon är lättroad min syster...

Jag är så trött trött trött vill bara soooova!!

Kommentarer

Postat av: T

Publicerad 2010-06-14 22:43:26

Och på Jala kan man se två föräldrar le lite också ;-)

Postat av: Farmor Anki

Publicerad 2010-06-14 23:37:41

Håll ut! Jag har semester fr.o.m tis 22/6.Jag kan ha hand om Lisa när du vill. Kram på er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela