Cattas liv och tankar

Tog bloggledigt!

Publicerad 2010-06-16 14:20:58 i Allmänt,



Igår struntade jag i att blogga!

FÖRSTÅR att ni saknade mej o undrade vad i all fridens dagar är det som har hänt!

Men ni förstår att det kom en fin vän, en flaska rosé och en massa ljuvligt surr emellan... O dessutom en supergod grillmiddag hos bästa svärmor.. O VEM hinner blogga då?!

Fast ska villigt erkänna att det är som en drog det här med bloggandet... Tänkte på det nästan hela tiden och var sååå nära att låna datorn o skriva en skvätt! Men vem vill falla för sina begär så lätt! O man måste väl ha ett liv oxå.. Men nu är ordningen återställd o fingrarna njuter av att studsa på tangenterna!!

Men vem vet... Kommer kanske bli en liten (o)vana att strida mot sina lustar i sommar.... Kan vara rätt nyttigt..

Kommentarer

Postat av: Realisten

Publicerad 2010-06-16 19:44:23

Fy! Bloggen måste alltid gå före allt annat! :-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-16 22:11:14

jag gillar verkligen din blogg! Jag och mina 4 tjejkompisar "forskade" om bloggandet i våras och använde din blogg som ett av exemplen! Vi tycker din blogg är cool som fan! :D Alla vi 5 kollar in lite då och bi tycker du grymblogg! :)

Fina bilder och vilken söt dotter du har!

liksom du är inte 18 men skriver jättekul och verkar vara jätte söt!



// de fem 15åriga tjejorna i Sundsvall! :D

Postat av: Catharina

Publicerad 2010-06-16 22:23:59

Realisten: Sååå sant!! A man got to do...



Brudarna i Sundsvall: Aaaaaaawwwwwww! rodnar av lycka ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela