Cattas liv och tankar

1111

Publicerad 2010-10-11 08:48:37 i Allmänt,

Mitt 1111:a inlägg! O ett lyckligt sådant!

Idag bär det iväg på Mittuniversitetet och föreläsningar hela dagen, idag är det katastrofmedicin på schemat OCH Motiverande samtal.. Märklig mix.. Tror det är svårt att sätta sig ner och prata motiverande samtal på en olycksplats..

I alla fall slog det mig som en spark i magen igår kväll att jag är så fantastiskt lyckligt lottad! Har en underbar familj som verkligen tar sitt ansvar för att vardagen ska fungera så smidigt som möjligt. Har en mamma o svärmor och en Naimy som hjälper till och tar hand om barnen då det behövs för att få logistiken att flyta med plugg o jobb.. Underbara! O jag har förmånen att vara mammaledig och läsa till något som jag alltid velat, o än så länge flyter det på riktigt bra.. O mina vänner och allra käraste syster ger en massa energi så att jag orkar med de bitar som är tyngre ibland, skönt att ha dem att luta sig mot.

Lucky, lucky me!!

Kommentarer

Postat av: Deleine

Publicerad 2010-10-11 09:12:42

Va skönt att få den insikten och känslan. Jag tackar dig för att du också påminner mig om att jag är ganska lyckligt lottad trotts mina nederlag!

Postat av: Malla

Publicerad 2010-10-11 19:50:53

Lucky you! Och jag med, jag är också lyckligt lottad :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela