Cattas liv och tankar

Imorgon är en STOR dag!!

Publicerad 2010-10-19 08:59:41 i Allmänt,

För ett år sedan väntade vi.... o väntade o väntade....

Idag är pappan hemma med Liten o jag ska bege mej på praktik alldeles strax. Ska få se hur det funkar med hälsosamtal med tolk! Spännande!!

Himla tur att jag är så utvilad! Jo tjena!

Praktik  igårkväll, hemma vid 23, somnade vid halv ett....Klockan 05.30 vaknade Liten. Jippie. Känns som jag är lite lätt bakis. Men det som inte dödar, härdar! 



Imorgon blir det 1-års kalas!!!!

O lovar komma med massa fina bilder!

Vill ni redan nu se MASSA härliga bilder på en liten bebis i olika kreationer, lite annorlunda..

Så kolla
HÄR!

Undrar om den mamman har rätt mycket tid över..Förmodligen.

Kommentarer

Postat av: Oskar Nord

Publicerad 2010-10-19 09:43:54

Hej!

Vilken härlig blogg! Jag jobbar som webbredaktör på Sundsvalls Tidning. Just nu håller vi på att starta upp en lokal nyhetssajt för Nordvästra Medelpad på ST.nu. På den sajten kommer vi att samla alla våra nyheter från Nordvästra och ha en massa annat smått och gott. Vi tänker också ha lokala bloggar från Nordvästra. Som jag förstår det finns du i Liden och därför undrar jag om du kan tänka dig att börja blogga hos oss! Hör av dig till [email protected] eller 060-197266 så berättar jag mer. Den här kommentaren kan du ta bort!

MVH Oskar Nord

Postat av: Carro - mamma till Noel

Publicerad 2010-10-19 10:10:59

Stort grattis i förskott till Lisa.. : ) och då antar jag att ni inte ska med på drakborgen imorgon?

Postat av: Gafflan

Publicerad 2010-10-19 10:24:11

Det är inte klokt vad tiden flyger fram. Lycka till med hälsosamtalet.

Postat av: Malla

Publicerad 2010-10-19 21:04:40

ohoo stor födelsedag imorgon! :D

Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Publicerad 2010-10-19 22:16:46

Grattis i förskott! Speciellt med första födelsedagen :-)



Sv: ju mer jag tittar desto mer obehag känner jag. Jätte fina bilder, MEN de lämnar en känsla av olust hos mig.. Tyvärr.

Postat av: Cattas liv och tankar

Publicerad 2010-10-20 09:25:52

Carro: Hmm.. Näpp, tror gästerna blir sura om vi inte är hemma :-)



Gafflan o Liv: TACK!



Malla: Den största o första födelsedagen! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela