Cattas liv och tankar

O sen blev det söndag..

Publicerad 2010-10-03 19:04:42 i Allmänt,

Plockat ungefär en triljon svampar idag! Kommer förmodligen drömma om trattisar som kvider av plåga då jag knipsar deras små fötter och skiljer dem från deras familjer och deras hem.... Har adopterat bort allihopa för vi var på en svampplockarturné även förra helgen, så vår frys är full.... Hittade även lite gula kantareller idag men de har vi minsann sparat!

Finns alltid plats för gula kantareller
!!
 


Ätit god söndagsmiddag bestående av Naimys kåldolmar, Martins hemgjorda potatismos och grönpepparsås! Superdupergott! Är nu proppandes mätt men har gjort en blåbärspaj som snart ska förtäras i soffan..

Finns alltid plats för paj!

Kommentarer

Postat av: Malla

Publicerad 2010-10-03 19:39:18

jaa, svamp finns det alltid plats för :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela