Cattas liv och tankar

Puh!

Publicerad 2010-10-20 22:13:27 i Allmänt,



Gristrött efter kalasande hela dagen! O spiiiitmätt efter onödigt stort tårtintag.. Men nu är kalasdagen till ända och allt har gått så bra! Lisa somnade sött helt utslagen efter alla besök, fina presenter, bus o ballonger och som sagt, mycke tårta blev det.. precis som ett kalas ska va´!

 

Lite brydd varför tårtan brinner o varför man ska riva sönder paketen....

 


Lilla Lisa är nu 1 år! Vart tog det här året vägen... O snart börjar hon skolan o snart är det studenten...Gaaah!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela