Cattas liv och tankar

Söndag, igen..

Publicerad 2010-10-10 10:07:22 i Allmänt,

Jösses vad veckorna rusar iväg!! Tycker jag bara hinner vakna på måndag morgon så är det söndagkväll igen...Tänk om man skulle åldras lika snabbt.. Vad gammal man skulle vara då.. Eller så är det så det är...

Gårdagen bjöd på lite städning och putsande av fönster. Trevligt avbrott med kaffe o Mintuu (!!, jojo, sådär mitt på blanka eftermiddagen..) tillsammans med Fina Anna o prinsessorna, alltid lika mysigt! Till middagen dök Jannice upp eftersom grabbarna hennes varit hos oss då hon jobbade. Åt middag o delade en flaska vin, mys igen!! E stannade kvar hos Gurra o som vanligt märker man inte av storgrabbarna, de sköter sig själva o har så kul!


En skål för den vackra hösten!! 

Idag bär det iväg mot Birsta och inköp av matta o elementskydd till Litens rum, dax att få orning där nu! Snart ett-års kalas!!

Kommentarer

Postat av: Deleine

Publicerad 2010-10-11 08:31:51

Skål... I efterskott ;)



Jag har också haft en underbar helg, man behöver sådana för att orka veckorna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela