Cattas liv och tankar

Visioner...

Publicerad 2010-10-15 19:35:34 i Allmänt,

Ska fixa till Litens rum ihelgen... Ser inom mej hur fint det ska bli... Det jag glömmer, eller förtränger är att rummet är typ 10 kvm o utan fönster så det stämmer inte riktigt med min fina vision..

Hade tänkt lägga in en tjock, mjuk o härlig heltäckningsmatta.. Bidde inte så.. Svindyrt och känns inte rimligt att lägga de pengarna i ett barnrum (vattenfärger, kräks, kiss, saft etc). Bidde matta från IKEA istället...

Hade planer på en liten myshörna med härliga stora kuddar i rosa och grönt.. Svindyrt med kuddar! Bidde IKEA-kuddar för 9 kronor istället, tyg för att sy kuddfodral och en TOTAL ignorering av att är det något jag absolut inte kan så är det att sy....

Har suttit hos mamma ikväll o sytt kuddfodral i mina ögon, slams i mammas....Tanken var att det skulle bli som örngott. Bidde inte så... Sydde som påsar, stoppade i kuddarna o sydde helt sonika igen sen. Får väl slänga skiten då det blir smutsigt! Var ju billigt åtminstone..

Imorgon ska vi tapetsera...... Jag o Martin o en fotovägg.... Spännande...



Före............ (kommer kanske med en Efterbild på söndagkväll... kanske....)

Kommentarer

Postat av: cissi

Publicerad 2010-10-15 19:58:06

Det kommer säkert att bli super fint!! Och jag lovar jag ska inte kolla på sömmarna ;-)

Postat av: Deleine

Publicerad 2010-10-15 22:09:44

Visioner är bra...



Sen vill jag minnas att någon sagt "Det är tanken som räknas`"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela