Cattas liv och tankar

Dagens outfit...

Publicerad 2010-09-09 19:55:37 i Allmänt,




Den rosa outfiten passar utmärkt mot den svarta studsmattan, och MÄRK håret som har en sån härlig volym!




En röd dresscode är däremot utomordentligt lämpligt då man gungar i den röda gungan...


Viktiga frågor!! Eller absolut NOT!

Huvudsaken man är hel och ren! För det sa alltid mamma!
Men hon rev nog ofta sitt hår för mina klädideer... Mormors alldeles för korta byxor... Pappas tröjor.. Hemsydda kjolar... Önskade alldeles säkert att jag skulle klä mej normalt nån gång...

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2010-09-09 20:04:18

Hej svejs!



Otroligt vad gulliga små knattar! =) Såg din tävling & känner att jag måste genast hänga med på din, så jag mailar en bild & håller tummarna allt vad jag orkar! ;)



Kika gärna förbi & tala om att jag är med.



Ha det bäst, kramar Ulrica

Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Publicerad 2010-09-09 20:19:58

Awh :D



Det kan vara lite jobbigt ibland men det är väl klart att man ska låta dom hållas :) all mat kan dom ju dock inte äta själv, blir ju jättekladdigt att sitta och stoppa potatis med sås i munnen ^^



Vad fina bilder förresten :D jättesöt!

Postat av: sandra med tre ungarna

Publicerad 2010-09-09 21:02:25

Söt som socker)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela