Cattas liv och tankar

Dopet!

Publicerad 2010-09-05 15:48:25 i Allmänt,



Igår döptes vår fina lilla prinsessa Lisa Lucia!

Fick en strålande fin höstdag och solen sken från en klarblå himmel! Vi döpte i Lidens gamla kyrka och Anna Felländer sjöng HELT fantastiskt vackert! Dopet gick himla bra och sedan var det dax för fika! 25 härliga barn  och 27 fikasugna vuxna... Hade haft god hjälp med bakningen så det enda jag hade fixat var tårtorna!

TACK till mamma, Anki, Karin och Naimy för kanongoda kakor och bullar! O jag lovar... Det finns gott om kakor kvar så nu är Lisas 1-års kalas räddat oxå!



Bästa Storebror läser dikt!



Men vad gör karln??



Sagolik sång av fina Anna!!

 

Bus o umgänge efter dopet!

 

pojkbord/flickbord...

 

Gofika!

   

Härliga dopgäster!

 

Storasyster och lillasyster

Fyra generationer

Kommentarer

Postat av: Malla

Publicerad 2010-09-06 22:36:16

grattis på dopdagen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela