Cattas liv och tankar

Saker som jag "suuuuuuger på"...(=är väldigt dålig på för oss lite äldre läsare...)

Publicerad 2010-09-07 10:28:29 i Allmänt,

Att jag aldrig lär mej!

* Låta bli en öppnad chipspåse! TOTALT j-a omöjligt!

* Be om hjälp med saker! Att slamra högt med porslin och skåpdörrar och samtidigt utstöta djuuuupa suckar räknas tydligen inte som kommunikation....

* Gå och lägga mej i tid... Timmarna efter barnen har lagt sej måste helt enkelt gå liiite fortare än övriga dygnets...

* Att inte vänta med saker in i det sista.. Ja just ja, det var ju IMORGON arbetet på 312 sidor skulle in... Oooppps!

* Trots en enorm vilja och motivation att imorgon, DÅ ska jag minsann ut och gå långt och raskt o bara äta morötter, så hamnar liksom den tanken i en liten liten bortglömd ( läs förträngd...) vrå i min hjärna.. Mycket märkligt! 

Kommentarer

Postat av: sandra med tre ungarna

Publicerad 2010-09-07 12:32:01

Pnkt nummer 2 känner jag preciiiiiis igen mig i:)!

Postat av: Malla

Publicerad 2010-09-07 13:36:27

haha, jag känner också igen mig! :D

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-09-07 16:00:50

Tänk att varje punkt passar in på mig också. You are not alooone, I am here with you... :-)

Postat av: Renée

Publicerad 2010-09-07 17:45:47

Själv har jag inga problem med att INTE äta chips, jag gillar det helt enkelt inte nämligen! Så skönt... Däremot är en påse godis nåt som jag har svårt för att motstå men numera köper jag aldrig hem nåt. Få nämligen inte bli för fet för då orkar inte min kropp med!

Ha det bäst!

Postat av: rut-knut-tjut

Publicerad 2010-09-07 21:02:52

2, 3 och 4 skriver jag under helt på! :)

Postat av: Ketchupmamman

Publicerad 2010-09-08 22:45:43

Om man har jättemånga öppna chipspåsar samtidigt blir det lättare att låta någon av dem vara.



Postat av: Cattis

Publicerad 2010-09-09 10:23:06

Sandra: Tror många tjejer gör det.......



Malla och Alexandra: TACK!



Reneé: Lyckost som kan låta bli...



Rut-knut-tjut: 3 av 5 är inte illa :-)



Ketchupmamman: Listigt!!

Postat av: deleine

Publicerad 2010-09-09 11:10:41

I morgon är juh i morgon... Och i morgon så är i morgon i morgon... Det betyder att i morgon aldrig är nu ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela