Cattas liv och tankar

Säsongsstart!

Publicerad 2010-09-14 21:35:24 i Allmänt,

Ikväll körde träningen igång igen! Tur man hållit sig i form och  druckit rosé och suttit i solstolen tränat heeela sommaren med powerwalk och nyttig mat!

Himla skönt var det iaf att röra på sig! Bara man kommer iväg så är det härligt och känns fantastiskt bra efteråt!

Liten var supernöjd att krypa runt i gympasalen med Stora och busa järnet och titta på alla tanter tjejer som hoppade runt!

Så nu ni, nu är det dax för beach 2016 2011!!!




O TACK till Maria, Anna o Jannice som bjöd på mysigt fikasällskap ikväll!
Love u!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela