Cattas liv och tankar

Vuxenpoäng?

Publicerad 2010-09-24 23:11:06 i Allmänt,

... eller småbarnsmamma? Ja det kan man ju fundera på... Man häller upp ett glas vin, tar en klunk, somnar i soffan och sedan ställer in glaset i kylskåpet ( ja jag veeeeet att man kan slå bort det, men det är ju såå slösaktigt...)

Haft en Tuff dag med trevligt grupparbete och exemplarisk Liten, varit lattemamma på stan med bästa Anna-Karin, haft privatchaufför och dessutom varit på rekreation på Jala en sväng.. Avslutade sedan dagen med kalvstek, sparris, bearnaise och vitlöksbröd med kärleken... Jobbig dag!

Sjukt trött så nu säger jag go natt!!

Imorgon väntas främmande av finaste allra käraste syster med familj!! Ska få rå om dem ett helt dygn! Lovely!!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-09-25 09:29:06

Men vad är det där för täcke..?

Postat av: Cattis

Publicerad 2010-09-25 14:03:34

Elin: Kvarglömda affekter faktiskt.... ;-)

Postat av: Eva

Publicerad 2010-09-25 15:44:06

Åh, en sån katt vill jag ha! Och du är inte ensam om att sätta in ett vinglas i kylen... ;-)

Postat av: Stina

Publicerad 2010-09-25 16:47:11

Vilken helt underbar bild!!!

Postat av: Uppmärksam

Publicerad 2010-09-25 18:03:49

Det här med kvarglömda affekter verkar visst ligga dig varmt om hjärtat...;-)

Postat av: Cattis

Publicerad 2010-09-25 23:45:54

Eva o Stina: Sant!



Uppmärksam: Jo du, kvarglömda affekter är min specialitet ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela